جشنواره جام جم
جشنواره جام جم
چطور تلویزیون تهدید جشن بزرگش را به فرصت تبدیل کرد؟
جشنواره تلویزیونی تولیدات جام جم به خوبی توانست پایانی خوش را برای خود رقم بزند.
شوک بزرگ دستکاری آرای مردمی برای بدل شدن به چالشی بزرگ و از دست رفتن اعتماد عمومی کفایت می‌کرد ولی همکاری به موقع رسانه ملی، وزارت ارتباطات، ستاد برگزاری جشنواره و پلیس فتا در صیانت از آرای مردمی سبب شد تا جشن امسال حرفه‌ای تر از همیشه برگزار شود. جایی که رسانه ملی تقریبا همه سرمایه‌ها و ستاره‌هایش را روی سن برد و جشن پایان سال گرفت.
جایی که عادل فردوسی پور با بغض تشکر کرد از صیانت از آرای مردم که خط قرمز است. جشنواره‌ای که اگرچه انتقادات بسیاری را در پی یک تخلف نابخشودنی از سوی گروهی فرصت طلب سپری کرده بود و مسعود احمدی افزادی روزهای سختی را برایش سپری کرد اما پایانی زیبا را تجربه کرد.
وقتی احسان علیخانی روی سن از عصر جدید کارش گفت. وقتی اشک‌های رضا رویگری بینندگان تلویزیونی را تحت تاثیر قرار داد. وقتی گلزار داشت در وصف مدیر شبکه سه سخن به زبان می‌آورد و وقتی عادل گلایه هایش را می گفت و حرف‌هایش با تصاویری از علی فروغی مدیر شبکه سه پیوند می‌خورد.

کارگردانی تلویزیونی محمد حمیدی مقدم روی این تصاویر و خروجی اش در قاب سیما ، یک اختتامیه پر جاذبه را برای مراسمی سه ساعته رقم زد و بازتابی فراوان در رسانه‌های اجتماعی پیدا کرد.
حمید دیبایی از مدیران ارشد شبکه دوم سیما در مقام مدیر برگزاری اختتامیه جشنواره با سابقه مدیریت در سازمان سینمایی به سراغ گروهی رفته بود که تجربه فراوانی در برگزاری اختتامیه‌های جشنواره فجر داشتند و برای این جشنواره تلویزیونی هم با تجربه حرفه‌ای گذشته‌شان قاب رایج تلویزیونی را تغییر دادند و توانستند طوری جشنواره جام جم را به پایان برسانند که خاطره ای شیرین برای حاضرین در سالن و بینندگان این برنامه تلویزیونی رقم بخورد.
عبارات کليدی: صداوسیما, تلویزیون, جشنواره جام جم, پیامک, عادل فردوسی پور, علی فروغی
انتشار يافته: 0    در صف انتشار: 0    تکراری، غير قابل انتشار: 0


بخش: اخبار داخلی
کد: ۱۷۷۷۹۶
انتشار: چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
ساعت: ۱۸:۲۵
منبع: خبرآنلاین
کد توليد: ۸۸۸۸